zondag 9 september 2018

Jeugdland 2018 winnaars Crazy 33


Jeugdland 2018


Het begon allemaal op een maandagochtend. Jeugdland begon om half 10.
Toen ik op het parkeerterrein van de Elshof aankwam, zag ik allemaal mensen die ik een lange tijd niet gezien had.
Die dag gingen we van alles doen; hutten bouwen, popcorn eten/maken en binnen was ook heel veel te doen.
We zijn die dag best ver gekomen met de hut. Helaas was het half1 al klaar.. Toen werd het dinsdag. Het was eigenlijk bijna hetzelfde als maandag. Dit keer gingen we verven. Onze hut ziet er nu heel vrolijk uit. Voor degene die maandag geen popcorn hadden gemaakt mochten nu. Er was ook een buikschuifbaan, maar daar ben ik niet op geweest. Het was veel te koud weer daarvoor. Toen deden we nog wat dingetjes aan de hut en zo is de dag weer voorbij.
Woensdag deden mijn ouders mee. Mijn moeder had geholpen om het laminaat in de hut en op het dak goed te leggen. Dat was wel nodig. Die dag had ik ook een lijst met opdrachten gekregen. Ik had woensdag ook kunnen gaan vissen maar dat heb ik niet gedaan. Meer weet ik niet, want het is nu pas woensdagavond.
Ik hoop dat jullie hebben genoten.
Doei!!

Geschreven door Isaura, zij, Esmee, Lize, Lieke, Marin, Merle, Meike en Feline zijn de winnaars geworden van het Crazy 33 opdrachtenspel. Daarom word hun verslag in de Elshofbode gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten