zondag 9 september 2018

Heb je hulp nodig bij de opvoeding van je kind, dan ben ik er voor jou!


Ik ben Monique Zuidberg, gediplomeerd opvoed- en gezinscoach.


Heb je het gevoel dat je vast loopt in de opvoeding? Of vraag je je af of hoe je het beste kunt omgaan met je kind? Heb je twijfels over het gedrag van je kind?  Dan is het fijn als er iemand naar jou luistert en met je meedenkt. Ik help je daar graag bij, door zonder te oordelen, samen tot een oplossing te komen. 
Je kunt mij mailen of bellen, we plannen dan een intake gesprek (dit is gratis). Tijdens dit gesprek zullen we bespreken waar jij tegen aanloopt en vervolgens bekijken of je gebruik wilt maken van mijn opvoedondersteuning.
Voor meer informatie en tarieven zie mijn website:
    www.eens-gezind.nl
        monique@eens-gezind.nl
     06 50 61 08 66

Geen opmerkingen:

Een reactie posten