zaterdag 7 november 2015

Update schoolfoto uit 1948

Wij kregen als redactie een mooie reactie op de schoolfoto uit 1948 en de nodige correcties. Bedankt Betsy hiervoor!


Hallo mensen van de redactie van de Elshofbode,

Een poosje terug vond ik op de site van jullie van de Elshofbode hele mooie herinneringen. Ik ben Betsy Habers, de oudste dochter van Bernard en Toos Habers, een zus van Gerard Habers die je vast wel kent. Ik ben 66 jaar en in 1969 getrouwd met Wim Bauwer en woon sindsdien in Giethmen Nu heb ik o.a. een foto van jullie site van 1948 een schoolfoto doorgestuurd naar Giel Bisschop omdat hij en Wies daar ook opstaan. Giel vind dat ook mooi maar de namen stonden niet op de juiste plek gaf Giel Bisschop mij door. Nu geeft Giel aan wat wel de juiste namen zijn, daarom stuur ik jullie deze mail van hem aan jullie door, kun je misschien dat veranderen. Ga mooi zo door verder, wij kijken geregeld naar jullie site voor de laatste nieuwtjes.

groetjes Betsy Bauwer-Habers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten