maandag 3 februari 2014

***Oproep*** heeft u de juiste voet voor mij?

Voor mijn opleiding tot medisch pedicure ben ik  op zoek naar modellen met een reumatische voet of een diabetisch voet of een oudere voet. 

Een combinatie van bovenstaande voeten is geen enkel probleem. 

 











Ik  ga  uw voeten dan screenen, een blauwdruk maken en behandelen. 
Door middel van een blauwdruk krijgt  u gegevens van uw voettype, de voetstand, de afwikkelpunten, drukpunten en standsveranderingen . 
Met behulp van een blauwdruk beoordeel ik de lengte, breedte en balomvang van de voeten, dit in combinatie met een schoeninspectie. 


Als waardering krijgt u de behandeling van Pedicure Praktijk Wijthmen en  vraag  ik van u, plusminus 2 uur tijdsinvestering. 



Belangstellenden mogen me  aanspreken, bellen of mailen.



Pedicure Praktijk Wijthmen

Willemien Poppe

Tel : 06-30322967         E-mail: info@pedicure-wijthmen.nl   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten