dinsdag 24 september 2013

Een groet van een kaartvriend

                                                        Beste kaartvrienden,

Ik val maar meteen met de deur in huis...
Ik keer niet meer terug op het pluche in de kulturhus-kamer.

De volgende situatie heeft zich voorgedaan: magere Hein heeft een aanslag op mij gepleegd,
met wisselend succes.

De aanval heb ik voor een groot gedeelte afgeslagen, alzijner wel enkele
littekens blijven hangen.
Dus moet ik het rustiger aandoen...nog rustiger?.. ja dus. Tot zover Hein!

Verder wil ik mrjn medewerksters Erna en Nieske bedanken voor de jarenlange
samenwerking!
wat dat betreft heb ik maar een kleine bijdrage geleverd.

Ook de mensen achter de bar bedankt...in het bijzonder Lenie Rienties...een
medewerkster van het eerste uur.

"Tot over veertien dagen in dit theater" zal ik missen. ..hetzij zo.

Het gaat u allen goed.
Tonnie Klink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten